A G Suite-ről a Google Workspace-re való átváltás nem csak kozmetikai névváltás. Az új név bevezetésével a csomagok és azok tartalma is megváltozik. Ha már használja a G Suite szolgáltatást, nézze meg, mi fog megváltozni az új Google Workspace szolgáltatásra való átváltással.
TARTALOMJEGYZÉK
- A G Suite-ről a Workspace-re való átváltás – miben különböznek a csomagok?
- A G Suite Basic-ről a Google Workspace Business Starterre való átváltás
- A G Suite Business-ről a Google Workspace Business Standardra való átváltás
A G Suite-ről a Workspace-re való átváltás – miben különböznek a csomagok?
A Google jelentős változásokat vezetett be az irodai eszközöket érintő kínálatában, amely korábban G Suite néven volt ismert. A Google Workspace nemcsak a név megváltoztatásáról szól, hanem új csomagváltozatok bevezetéséről és azok funkcionalitásának módosításáról is. Ha a IONOS rendszerén keresztül használja a G Suite szolgáltatást, akkor a szolgáltatás az alábbiak szerint módosul:
- G Suite Basic → Google Workspace Business Starter
- G Suite Business → Google Workspace Business Standard
Az átváltás ingyenesen történik, anélkül, hogy be kellene avatkoznia a szervezete felépítésébe vagy annak adataiba.
Tekintse meg, mi módosul a csomagjában az alábbi összehasonlításokban.
A G Suite Basic-ről a Google Workspace Business Starterre való átváltás
A G Suite Basic-ről a Google Workspace Business Starterre való átváltás nem jár együtt jelentős változásokkal. A csomag általános funkcionalitása valamint a fájlok felhőtere ugyanaz marad, mint korábban. Az átváltás során a G Suite Basic felhasználói új Meet találkozói funkciókhoz jutnak hozzá: különálló szobákhoz, háttérelmosódáshoz, digitális táblához és élő feliratokhoz.
Csomagelemek | G Suite Basic | Google Workspace Business Starter |
Meghajtóterület | 30 GB/felhasználó | 30 GB/felhasználó |
Meet találkozók | 100 résztvevőig | 100 résztvevőig |
Támogatás | Normál | Normál |
Funkciók | Gmail, Naptár, Szerkesztők, Meet, Chat | Gmail, Naptár, Szerkesztők, Meet, Chat |
Extra funkciók | Végpontkezelés | Végpontkezelés, Meet: háttérelmosódás, tábla, élő feliratok |
A G Suite Business-ről a Google Workspace Business Standardra való átváltás
A visszavont Business csomagról az új Business Standardra való átváltással nagyobb változások is járnak. Az első a megosztott meghajtóknak a csapatokhoz való hozzáadása, valamint az, hogy a Google Drive-hely korlátlanról 2 TB-ra módosul minden felhasználó számára. A Business Standardra átváltó szervezetek a speciális biztonsági lehetőségeket is elveszítik, például az adattárolási hely kiválasztását vagy a Google Vault alkalmazáshoz való hozzáférést.
Az új Google Workspace csomag olyan funkciókat kínál, amelyek támogatják a vállalati együttműködést és a kommunikációt. A Google Meet többek között a Szobákkal, a megosztott értekezlet-kezeléssel, a közvélemény-kutatásokkal és az értekezlet-felvételekkel bővül. A Google Chat a Szobákkal valamint további biztonsági és jelentési mechanizmusokkal lett ellátva. Az együttműködés biztonságának javítása érdekében a Business Standard PIN-kóddal védett fájlmegosztási funkciót is tartalmaz azon szervezeten kívüli személyek számára, akik nem rendelkeznek Google-fiókkal.
Csomagelemek | G Suite Business | Google Workspace Business Standard |
Meghajtóterület | Korlátlan | 2 TB/felhasználó + megosztott meghajtók |
Meet találkozók | 150 résztvevőig | 150 résztvevőig |
Támogatás | Normál | Normál (vásárlási lehetőséggel) |
Funkciók | Gmail, Naptár, Szerkesztők, Meet, Chat | Gmail, Naptár, Szerkesztők, Meet, Chat |
Extra funkciók | Vault, adattárolási hely kiválasztása, raportok, végpontkezelés | Meet: szobák, felvételek, közvélemény-kutatások. Chat: szobák, kezelés. Együttműködés: megosztott meghajtók, haladó megosztás |
Gmail az Ön cégének domainjével? Már ez is lehetséges!
A G Suite többek között a Gmail, amelyet használhat vállalkozási domainjével. Ezenkívül egy praktikus Google-alkalmazáscsomagot is kap.