Mire van szüksége egy online áruház létrehozásához a WordPress-en?

Az e-kereskedelem jelenleg a világ leggyorsabban növekvő kiskereskedelmi ágazata, és az online értékesítés várhatóan megduplázódik 2020-ra. Függetlenül attól, hogy fizikai termékeket, digitális letöltéseket vagy szolgáltatásokat értékesít, még soha nem volt jobb idő az online áruház megnyitásához. A szóban forgó WordPress rendelkezik a professzionális online áruház elindításához szükséges eszközökkel. Íme néhány információ, amelyek hasznosak lehetnek a kaland elindításához az e-kereskedelemben a WordPress használatával.

TARTALOMJEGYZÉK

WordPress versus más értékesítési platformok

A vállalkozók olyan platformokat keresnek, amelyeken termékeiket vagy szolgáltatásaikat a lehető leghamarabb kínálhatják és eladhatják. A nagy e-kereskedelmi platformok, mint például a Shoper vagy a Shopify havi vagy éves díj ellenében támogathatják az online áruházat, amely magában foglalja a bolt egyszerű konfigurálását és az értékesítés megkezdéséhez elegendő funkciót. A WordPress képességei egy kicsit meghaladják az ilyen típusú megoldásokat, és minden bizonnyal vonzzák majd az embereket, akik a boltot a nulláról akarnak építeni, és a vizuális vagy programozási minden szempont felett rendelkezni akarnak.

SaaS és WordPress – milyen különbségek vannak?

Egy a WordPress használatával való online áruház felépítése valójában a tárhely szolgáltató kiválasztásával kezdődik, mert – a SaaS-típusú szoftverekkel ellentétben – a szoftver sebessége és stabilitása a tárolási lehetőségektől függ. Ez az alapvető különbség az adott megoldások között.

A SaaS modellben az operátor a szoftverfejlesztésért és a működési sebességért fizikai kiszolgálói alapján gondoskodik. Ennek a megoldásnak a hátránya azonban leginkább az üzlet kódjának megsértése, javítása és az Ön igényeihez való igazítás lehetőségének hiánya. A WordPress programban alapvetően megvan a lehetősége a grafikai tervezés, a szkriptek és a beépülő modulok módosítására – itt nincs korlátozás, kivéve a rendelkezésre álló szerverparamétereket, amelyeket a vásárolt tárhelycsomagban kap. A választott útjától függetlenül az online áruháznak három szabálynak kell megfelelnie:

  • vizuálisan vonzónak kell lennie (ez azonban nem minden szín használatával azonos!),
  • biztonságosnak kell lennie a bejelentkezés, a regisztráció és a tranzakció szakaszában,
  • felhasználóbarátnak kell lennie (olvasható és tiszta tartalom, az oldal sebességével együtt)

Mi az a Woocommerce?

A WooCommerce a világon a WordPress legnépszerűbb e-kereskedelmi bővítménye, amelynek köszönhetően a világ minden online áruházának csaknem egyharmada működik. Teljesen ingyenesen elérhető a WordPress plugin-tárházban az adminisztrációs panelen. A WooCommerce tartalmaz minden olyan eszközt, amely lehetővé teszi egy alapáruház felépítését, beleértve olyan alapbeállításokat is, amelyek a termékkártyák megjelenítését szolgálják.

A WooCommerce mellett a WordPress felhasználók beépülő modulokat is használhatnak, amelyek lehetővé teszik a sajátos és specifikus funkciók bevezetését az áruházukba. Ilyen kiegészítő bővítmény például az IThemes Exchange, amely elérhető mind az ingyenes, mind a prémium változatban. Ez egy nagyon hasznos megoldás, amikor az áruház fizikai és digitális termékeket is kínál, vagy például egy adott felhasználói csoportra (közösség tagjaira vagy előfizetőkre) korlátozott képzést kínál.

Kiegészítők a WooCommerce-hez – fizetősek vagy ingyenesek?

Noha a WooCommerce beépülő modul 100% -ban ingyenes, a kiegészítők funkcióinak és szolgáltatásainak számát növelő pluginokat ingyenes és fizetős részekre oszthatóak. Az ingyenes verziók általában nagyon korlátozott funkcionalitással és minimális technikai támogatással rendelkeznek. Az áruházban történő felhasználáshoz nincs szükség további regisztrációra vagy a szabályok elfogadására, és a bennük található néhány lehetőség elegendő az e-kereskedelemmel való kaland megkezdéséhez. Az áruház fejlesztésével azonban észreveszi, hogy ezek nem lesznek elegendőek a folyamatban lévő megrendelések feldolgozásához vagy új ügyfelek felvételéhez. Ebben a helyzetben érdemes azonnal fizetős meghosszabbításokat választani, a szakemberek odaadó támogatásával.

Válassza ki a megfelelő témát az áruházához

A WordPress telepítése után az egyik első lépés az áruház témájának kiválasztása. Számos témaopció áll rendelkezésre az e-kereskedelem számára, közvetlenül a WordPress asztalon és a külső webhelyeken is elérhető. Sokan kifejezetten az e-kereskedelem vállalkozásainak támogatására készültek, kiterjedt funkciókkal egyaránt a digitális és a fizikai termékek bemutatására.

A kifejezetten az e-kereskedelemre elkészített téma kiválasztása, amely emellett tükrözi az Ön márkáját és vállalkozási típusát, jelentősen javíthatja az áruházban történő vásárlási folyamatot. Ezért érdemes fontolóra vennie a fizetős témákat, például a Template Monster webhelyen. Egy ilyen megoldás költsége a szerzőtől függ, és több tucat és több száz dollár között mozog. Az árért mind technikai támogatást, mind rendszeres témafrissítéseket kap.

Mely WordPress bővítmények növelik az áruház funkcionalitását?

A WordPress témája meghatározza az oldal kinézetét és elrendezését, de ahhoz, hogy teljes áruház funkciót hozzá tudjon adni ehhez, a WooCommerce mellett telepítenie kell az online eladóknak szentelt más plugineket is. Az online vállalkozás jellegétől függően érdemes megfontolnia olyan kiegészítők telepítését, mint például:

  • e-fizetés,
  • élő csevegés az ügyfelekkel,
  • kényelmes regisztrációs és bejelentkezési űrlapok,
  • digitális termékek kezelése,
  • az áruház helymeghatározását javító pluginok,
  • gyorsítótár-beépülő modul a tárolási műveletek felgyorsításához.

Vigyázzon az online áruház biztonságára

A vállalkozók olyan platformokat keresnek, amelyeken termékeiket vagy szolgáltatásaikat a lehető leghamarabb kínálhatják és eladhatják. A nagy e-kereskedelmi platformok, mint például a Shoper vagy a Shopify havi vagy éves díj ellenében támogathatják az online áruházat, amely magában foglalja a bolt egyszerű konfigurálását és az értékesítés megkezdéséhez elegendő funkciót. A WordPress képességei egy kicsit meghaladják az ilyen típusú megoldásokat, és minden bizonnyal vonzzák majd az embereket, akik a boltot a nulláról akarnak építeni, és a vizuális vagy programozási minden szempont felett rendelkezni akarnak.

SaaS és WordPress – milyen különbségek vannak?

Egy a WordPress használatával való online áruház felépítése valójában a tárhely szolgáltató kiválasztásával kezdődik, mert – a SaaS-típusú szoftverekkel ellentétben – a szoftver sebessége és stabilitása a tárolási lehetőségektől függ. Ez az alapvető különbség az adott megoldások között.

A SaaS modellben az operátor a szoftverfejlesztésért és a működési sebességért fizikai kiszolgálói alapján gondoskodik. Ennek a megoldásnak a hátránya azonban leginkább az üzlet kódjának megsértése, javítása és az Ön igényeihez való igazítás lehetőségének hiánya. A WordPress programban alapvetően megvan a lehetősége a grafikai tervezés, a szkriptek és a beépülő modulok módosítására – itt nincs korlátozás, kivéve a rendelkezésre álló szerverparamétereket, amelyeket a vásárolt tárhelycsomagban kap. A választott útjától függetlenül az online áruháznak három szabálynak kell megfelelnie:

  • vizuálisan vonzónak kell lennie (ez azonban nem minden szín használatával azonos!),
  • biztonságosnak kell lennie a bejelentkezés, a regisztráció és a tranzakció szakaszában,
  • felhasználóbarátnak kell lennie (olvasható és tiszta tartalom, az oldal sebességével együtt)

Mi az a Woocommerce?

A WooCommerce a világon a WordPress legnépszerűbb e-kereskedelmi bővítménye, amelynek köszönhetően a világ minden online áruházának csaknem egyharmada működik. Teljesen ingyenesen elérhető a WordPress plugin-tárházban az adminisztrációs panelen. A WooCommerce tartalmaz minden olyan eszközt, amely lehetővé teszi egy alapáruház felépítését, beleértve olyan alapbeállításokat is, amelyek a termékkártyák megjelenítését szolgálják.

A WooCommerce mellett a WordPress felhasználók beépülő modulokat is használhatnak, amelyek lehetővé teszik a sajátos és specifikus funkciók bevezetését az áruházukba. Ilyen kiegészítő bővítmény például az IThemes Exchange, amely elérhető mind az ingyenes, mind a prémium változatban. Ez egy nagyon hasznos megoldás, amikor az áruház fizikai és digitális termékeket is kínál, vagy például egy adott felhasználói csoportra (közösség tagjaira vagy előfizetőkre) korlátozott képzést kínál.

Kiegészítők a WooCommerce-hez – fizetősek vagy ingyenesek?

Noha a WooCommerce beépülő modul 100% -ban ingyenes, a kiegészítők funkcióinak és szolgáltatásainak számát növelő pluginokat ingyenes és fizetős részekre oszthatóak. Az ingyenes verziók általában nagyon korlátozott funkcionalitással és minimális technikai támogatással rendelkeznek. Az áruházban történő felhasználáshoz nincs szükség további regisztrációra vagy a szabályok elfogadására, és a bennük található néhány lehetőség elegendő az e-kereskedelemmel való kaland megkezdéséhez. Az áruház fejlesztésével azonban észreveszi, hogy ezek nem lesznek elegendőek a folyamatban lévő megrendelések feldolgozásához vagy új ügyfelek felvételéhez. Ebben a helyzetben érdemes azonnal fizetős meghosszabbításokat választani, a szakemberek odaadó támogatásával.

Válassza ki a megfelelő témát az áruházához

A WordPress telepítése után az egyik első lépés az áruház témájának kiválasztása. Számos témaopció áll rendelkezésre az e-kereskedelem számára, közvetlenül a WordPress asztalon és a külső webhelyeken is elérhető. Sokan kifejezetten az e-kereskedelem vállalkozásainak támogatására készültek, kiterjedt funkciókkal egyaránt a digitális és a fizikai termékek bemutatására.

A kifejezetten az e-kereskedelemre elkészített téma kiválasztása, amely emellett tükrözi az Ön márkáját és vállalkozási típusát, jelentősen javíthatja az áruházban történő vásárlási folyamatot. Ezért érdemes fontolóra vennie a fizetős témákat, például a Template Monster webhelyen. Egy ilyen megoldás költsége a szerzőtől függ, és több tucat és több száz dollár között mozog. Az árért mind technikai támogatást, mind rendszeres témafrissítéseket kap.

 

Minta téma az online áruházak számára a WordPress alapján.

Mely WordPress bővítmények növelik az áruház funkcionalitását?

A WordPress témája meghatározza az oldal kinézetét és elrendezését, de ahhoz, hogy teljes áruház funkciót hozzá tudjon adni ehhez, a WooCommerce mellett telepítenie kell az online eladóknak szentelt más plugineket is. Az online vállalkozás jellegétől függően érdemes megfontolnia olyan kiegészítők telepítését, mint például:

  • e-fizetés,
  • élő csevegés az ügyfelekkel,
  • kényelmes regisztrációs és bejelentkezési űrlapok,
  • digitális termékek kezelése,
  • az áruház helymeghatározását javító pluginok,
  • gyorsítótár-beépülő modul a tárolási műveletek felgyorsításához.

Vigyázzon az online áruház biztonságára

Minden online áruház bizonyos mennyiségű érzékeny ügyféladatot foglal magában, például személyazonosságot, helyet és hitelkártya-információkat. Ügyfeleinek biztosnak kell lenniük abban, hogy ezeket az információkat védik a lopások és a visszaélések ellen. A legjobb, ha további lépéseket tesz az ügyfelek személyes adatainak védelme érdekében.

Fontolja meg egy SSL-tanúsítvány (SecureSocketLayer) hozzáadását a webhelyéhez, és frissítse a webhelyet és a rá telepített plugineket. A hackelési webhelyek túlnyomó része mind a WordPress, mind a kiegészítők elavult verzióival van társítva.

  • Hasznos volt a cikk?
  • IGEN   NEM
Keresés
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Gyakori kérdések
Szolgáltatás regisztrációja
Ügyfél panel
Települések
Domains
Hosting
Automatikus telepítő
Adatbázis
FTP
E-mail
SSL bizonylat
Website Builder
eCommerce
G Suite
Office 365
Biztonság
Tudásbázis
WordPress
vagy